Kawa do biura
Kawa w biurze jest niezbędna – wie o tym każdy pracownik i każdy dobry szef. Rano pomaga się rozbudzić, w południe podtrzymać efektywność, a przed końcem pracy pomaga w dokończeniu zaplanowanych zadań. Kawa do biura powinna przede wszystkim być uniwersalna, jeśli chodzi o smak. Piją ją przecież nie tylko pracownicy, ale także klienci czy kontrahenci. W Qualiashop.pl znajdziesz kawy, które będą odpowiednie do ekspresu w Twoim biurze.
Najczęściej spotykanym ekspresem do kawy w biurach jest zdecydowanie ekspres automatyczny. Pozwala on na szybkie przygotowanie dużych ilości kaw. Preferencje w biurze mogą być różne – jedni pracownicy będą pili tylko czarną kawę i espresso, a drudzy latte z dużą ilością mleka. Kawa do biura powinna być odpowiednia w każdym z tych przypadków.
Jaka kawa do biura?
Najlepsze będą ziarna pochodzące z Ameryki Południowej i Środkowej, czyli m. in. te z Meksyku, Brazylii czy Kolumbii. Nie są one tak kwasowe, jak chociażby kawy z Afryki, dzięki czemu wspaniale pasują do spienionego mleka. Będą one również pasować tym pracownikom, którzy cenią klasyczny, ciężki smak kawy. Z takich ziaren zaparzone espresso lub americano będzie miało niezwykle głęboki i nieco gorzki smak, co z pewnością docenią fani małej czarnej. W takich kawach wyczuwalne aromaty to przede wszystkim gorzka i mleczna czekolada, orzechy i karmel. Te smaki dobrze komponują się ze słodkim mlekiem, dzięki czemu każdy miłośnik cappuccino i cafe latte, będzie mógł pozwolić sobie na chwilę przerwy z pyszną, mleczną kawą.
Najlepsze kawy do biur
W Qualiashop.pl znajdziesz kawy do biur, które spełniają wszystkie te wymogi. Proponujemy kawy od znanych i cenionych producentów: włoskich marek Vergnano, Carraro, Illy, a także z warszawskiej palarni kawy Coffelab. Zapraszamy również do zapoznania się z naszą autorską ofertą kaw do biura Qualia, wypalanych na miejscu, w naszej palarni.
Kawa do biura to bardzo ważna kwestia, dlatego nie warto iść tutaj na skróty. Dzięki kawie dobrej jakości, motywacja i efektywność pracowników może się znacząco poprawić, a to przecież jest celem każdej organizacji.