Herbata Teahouse Exclusives

HERBATY TEAHOUSE EXCLUSIVES

Marka Teahouse Exclusives zajmuje się tworzeniem wyjątkowych herbat od 1879 roku. Jako pierwsza firma na świecie stworzyła herbaty instant, bezkofeinowe i smakowe. Teahouse nadal łączy miłość do wysokiej jakości herbaty z pionierskim podejściem, tworząc mieszanki, które stają się bestsellerami. W naszej ofercie znajdziecie trzy linie herbat Teahouse: Luxury, Everyday i Gourmet. 


HERBATY TEAHOUSE EXCLUSIVES

Herbaty Teahouse zyskują coraz większą popularność w Polsce. Dostępne w wielu restauracjach szybko zyskują status bestsellerów jak np. Oriental Apple dostępna w restauracjach McDonald's.

HERBATY TEAHOUSE EXCLUSIVES - 3 LINIE HERBAT

Herbaty Teahouse tworzą trzy linie herbat. Linia podstawowa - najtańsza - to ekspresowe herbaty Gourmet dostępne w opakowaniach 60 sztuk.

Linia środkowa to linia Teahouse Everyday - bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Herbaty z tej linii to herbaty liściaste w saszetkach, dostępne są w opakowaniach 16 sztuk i dużych opakowaniach 80-100 sztuk w zależności od smaku.

Trzecia linia herbat to herbaty Teahouse Luxury - najdroższa i najbardziej luksusowa linia. Pełne liście, duże kawałki dodatków w ekskluzywnych, ręcznie szytych saszetkach oraz herbaty sypane. W tej serii znajdują się najpopularniejsze herbaty marki Teahouse: Oriental Apple, Summerfruits czy Spiced Chai.

MARKA HERBAT TEAHOUSE EXCLUSIVES

Marka Teahouse Exclusives łączy pasję i tradycję. Pasję podróżowania, poszukiwania najlepszych składników i tworzenia unikalnych kompozycji o wyjątkowym smaku i aromacie. Tradycję kilku pokoleń nierozerwalnie związaną z produkcją herbaty, sięgającą do roku 1879. To najwyższej jakości herbaty dla gastronomii, hoteli, restauracji i do domowego użytku w innowacyjnym wydaniu. Odkryj cztery ekskluzywne linie: Luxury, Organic i Everyday Tea, Gourmet i ciesz się bogactwem ponad 60 odmian herbat w połączeniu z szeroką gamą akcesoriów do herbaty.

MARKA TEAHOUSE - HISTORIA

Cechą charakterystyczną Teahouse Exclusives jest niepowtarzalny aromat każdej herbaty: tradycyjne i wyjątkowe, które stanowią doskonałą scenę dla składników i aromatów. Ten znak rozpoznawczy, który do dziś doskonale łączy tradycję i innowacyjność, reprezentuje Kai Ellerbrock z dynastii herbacianej Hälssen & Lyon. Pomysłowość jego dziadków wyznaczyła nowe standardy w świecie herbat od 1879 roku. Przez dziesięciolecia firma wykazywała prawdziwego pionierskiego ducha i wyróżniała się na całym świecie, będąc pierwszą firmą, która opracowała i dystrybuowała herbaty bezkofeinowe, instant i smakowe.

TEAHOUSE EXCLUSIVES - ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

Teahouse Exclusives – czyli żywa tradycja herbaciana połączona z zamiłowaniem do niezwykłości i poczuciem odpowiedzialności za działanie wobec ludzi i przyrody. Dlatego Teahouse Exclusives postawiła sobie za zadanie ciągłe utrzymywanie i, w razie potrzeby, dostosowywanie wymagań jakościowych w całym łańcuchu wartości. Decydującymi kryteriami są tutaj jakość produktu, zrównoważony rozwój i użyteczność materiału. W tym zakresie Teahouse Exclusives sformułowała cele, które świadomie realizuje i realizuje.Teahouse Exclusives kieruje się pięcioma celami zrównoważonego rozwoju:

  1. Utylizacja odpadów

Koncentracja dokładnie na tym, gdzie będą utylizowane opakowania produktów i odpowiednie dopasowane materiały, umożliwiając możliwie najbardziej zrównoważoną utylizację.

  1. Recykling

Zawrócenie materiałów opakowaniowych do obiegu recyklingu i umożliwienie ich ponownego użycia jest ważnym punktem przy wyborze materiałów.

  1. Ograniczenie plastiku

Tam, gdzie to możliwe, zastępiono plastik materiałami wykonanymi z niekopalnych, odnawialnych surowców, uwzględniając holistyczne aspekty zrównoważonego rozwoju.

  1. Materiał opakowaniowy

Tam, gdzie to możliwe, zastąpiono tworzywa sztuczne materiałami wykonanymi z niekopalnych, odnawialnych surowców, biorąc pod uwagę holistyczne aspekty zrównoważonego rozwoju.

Product added to wishlist
Produkd dodany do porównania
Chat Button Przycisk czatu. Naciśnij, żeby uruchomić.
Przycisk czatu messenger. Naciśnij, żeby przejść do Facebook messenger.