Herbata Teahouse Exclusives

HERBATY TEAHOUSE EXCLUSIVES

Marka Teahouse Exclusives zajmuje się tworzeniem wyjątkowych herbat od 1879 roku. Jako pierwsza firma na świecie stworzyła herbaty instant, bezkofeinowe i smakowe. Teahouse nadal łączy miłość do wysokiej jakości herbaty z pionierskim podejściem, tworząc mieszanki, które stają się bestsellerami. W naszej ofercie znajdziecie trzy linie herbat Teahouse: Luxury, Everyday i Gourmet. 


HERBATY TEAHOUSE EXCLUSIVES

Herbaty Teahouse zyskują coraz większą popularność w Polsce. Dostępne w wielu restauracjach szybko zyskują status bestsellerów jak np. Oriental Apple dostępna w restauracjach McDonald's.

HERBATY TEAHOUSE EXCLUSIVES - 3 LINIE HERBAT

Herbaty Teahouse tworzą trzy linie herbat. Linia podstawowa - najtańsza - to ekspresowe herbaty Gourmet dostępne w opakowaniach 60 sztuk.

Linia środkowa to linia Teahouse Everyday - bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Herbaty z tej linii to herbaty liściaste w saszetkach, dostępne są w opakowaniach 16 sztuk i dużych opakowaniach 80-100 sztuk w zależności od smaku.

Trzecia linia herbat to herbaty Teahouse Luxury - najdroższa i najbardziej luksusowa linia. Pełne liście, duże kawałki dodatków w ekskluzywnych, ręcznie szytych saszetkach oraz herbaty sypane. W tej serii znajdują się najpopularniejsze herbaty marki Teahouse: Oriental Apple, Summerfruits czy Spiced Chai.

MARKA HERBAT TEAHOUSE EXCLUSIVES

Marka Teahouse Exclusives łączy pasję i tradycję. Pasję podróżowania, poszukiwania najlepszych składników i tworzenia unikalnych kompozycji o wyjątkowym smaku i aromacie. Tradycję kilku pokoleń nierozerwalnie związaną z produkcją herbaty, sięgającą do roku 1879. To najwyższej jakości herbaty dla gastronomii, hoteli, restauracji i do domowego użytku w innowacyjnym wydaniu. Odkryj cztery ekskluzywne linie: Luxury, Organic i Everyday Tea, Gourmet i ciesz się bogactwem ponad 60 odmian herbat w połączeniu z szeroką gamą akcesoriów do herbaty.

MARKA TEAHOUSE - HISTORIA

Cechą charakterystyczną Teahouse Exclusives jest niepowtarzalny aromat każdej herbaty: tradycyjne i wyjątkowe, które stanowią doskonałą scenę dla składników i aromatów. Ten znak rozpoznawczy, który do dziś doskonale łączy tradycję i innowacyjność, reprezentuje Kai Ellerbrock z dynastii herbacianej Hälssen & Lyon. Pomysłowość jego dziadków wyznaczyła nowe standardy w świecie herbat od 1879 roku. Przez dziesięciolecia firma wykazywała prawdziwego pionierskiego ducha i wyróżniała się na całym świecie, będąc pierwszą firmą, która opracowała i dystrybuowała herbaty bezkofeinowe, instant i smakowe.

TEAHOUSE EXCLUSIVES - ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

Teahouse Exclusives – czyli żywa tradycja herbaciana połączona z zamiłowaniem do niezwykłości i poczuciem odpowiedzialności za działanie wobec ludzi i przyrody. Dlatego Teahouse Exclusives postawiła sobie za zadanie ciągłe utrzymywanie i, w razie potrzeby, dostosowywanie wymagań jakościowych w całym łańcuchu wartości. Decydującymi kryteriami są tutaj jakość produktu, zrównoważony rozwój i użyteczność materiału. W tym zakresie Teahouse Exclusives sformułowała cele, które świadomie realizuje i realizuje.Teahouse Exclusives kieruje się pięcioma celami zrównoważonego rozwoju:

  1. Utylizacja odpadów

Koncentracja dokładnie na tym, gdzie będą utylizowane opakowania produktów i odpowiednie dopasowane materiały, umożliwiając możliwie najbardziej zrównoważoną utylizację.

  1. Recykling

Zawrócenie materiałów opakowaniowych do obiegu recyklingu i umożliwienie ich ponownego użycia jest ważnym punktem przy wyborze materiałów.

  1. Ograniczenie plastiku

Tam, gdzie to możliwe, zastępiono plastik materiałami wykonanymi z niekopalnych, odnawialnych surowców, uwzględniając holistyczne aspekty zrównoważonego rozwoju.

  1. Materiał opakowaniowy

Tam, gdzie to możliwe, zastąpiono tworzywa sztuczne materiałami wykonanymi z niekopalnych, odnawialnych surowców, biorąc pod uwagę holistyczne aspekty zrównoważonego rozwoju.

Product added to wishlist
Produkd dodany do porównania
Chat Button Chat Button
Chat Popup