JAK PONOWIĆ NIEDOKOŃCZONĄ PŁATNOŚĆ?

Jeżeli podczas składania zamówienia z jakiegoś powodu nie dokończyłeś płatności PayU lub Przelewy24, możesz ponowić płatność.

PayU:

- Klienci niezarejestrowani robiący zakupy jako Gość:

- Dodaj obojętnie jaki produkt do koszyka (koszyk nie może być pusty podczas ponawiania płatności). Nie zostaniesz obciążony kosztem tego produktu.

- Wejdź na stronę https://qualiashop.pl/sledzenie-zamowienia-gosc podaj numer zamówienia i adres e-mail, który został użyty podczas składania zamówienia i kliknij "Wyślij". Następnie zaznacz Zapłać przelewem online lub kartą PayU, wybierz metodę płatności (przycisk radio z lewej strony) i kliknij przycisk: Zapłać z PayU.

- Klienci zarejestrowani:

- Dodaj obojętnie jaki produkt do koszyka (koszyk nie może być pusty podczas ponawiania płatności). Nie zostaniesz obciążony kosztem tego produktu.

- Zaloguj się na swoje konto Klienta i przejdź do zakładki "Historia zamówień i szczegóły" a następnie zaznacz Zapłać przelewem online lub kartą PayU, wybierz metodę płatności i kliknij przycisk: Zapłać z PayU.

Przelewy24:

- Klienci niezarejestrowani robiący zakupy jako Gość:

- Wejdź na stronę https://qualiashop.pl/sledzenie-zamowienia-gosc podaj numer zamówienia i adres e-mail, który został użyty podczas składania zamówienia i kliknij "Wyślij". 

- Następnie pod płatnością "Zapłać przez Przelewy24"" i naciśnij przycisk: Spróbuj ponownie. Na następnym ekranie zaakceptuj regulamin i wybierz: "Potwierdzam zamówienie" - zostaniesz przekierowana/y na stronę Przelewy24 i będziesz mógł ponowić płatność.

- Klienci zarejestrowani:

- Zaloguj się na swoje konto Klienta i przejdź do zakładki "Historia zamówień i szczegóły" a następnie do zamówienia, którego płatność chcesz ponowić klikając "Szczegóły", zjedź niżej do sekcji "Zapłać przez Przelewy24" i naciśnij przycisk: Spróbuj ponownie. Zostaniesz przekierowana/y na stronę Przelewy24, gdzie możesz dokończyć płatność za zamówienie.

Product added to wishlist
Produkd dodany do porównania