Zwroty i reklamacje

14 DNI NA ZWROT

Po otrzymaniu przesyłki masz 14 dni, aby zdecydować czy chcesz zwrócić zakupione produkty. Pamiętaj, że produkty muszą znajdować się w oryginalnych opakowaniach i towar nie może być uszkodzony.

Uprzejmie informujemy, iż kawy z naszej palarni Qualia Caffe zmielone na życzenie Klienta w sklepie internetowym to towary nieprefabrykowane. Mielimy je po złożonym zamówieniu, zgodnie z indywidualnymi potrzebami każdego Klienta (rodzaj mielenia - dopasowany do sposobu parzenia danej kawy - wybrany przez Klienta) w takim przypadku Klient nie ma prawa zwrotu. Prosimy o przemyślane zakupy.

1. Zwrot towaru w sklepie Qualia Caffe w Szczecinie

Możesz zwrócić towar w sklepie stacjonarnym Qualia Caffe w Szczecinie przy ul. Struga 15/6, 70-777. 

2. Samodzielny zwrot przesyłki na swój koszt na adres:

Qualia Caffe

ul. Struga 15/6

70-777 Szczecin

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz wysłanych do urządzeń Paczkomat® InPost. 

Aby zwrócić towar musisz wypełnić formularz zwrotu/ odstąpienia od umowy. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

a) Dla zarejestrowanych Klientów

Po zalogowaniu na konto Klienta  - Moje Konto, w zakładce “Historia zamówień” kliknij “Szczegóły” przy zamówieniu, z którego produkty chcesz zwrócić a następnie przejdź na dół strony i zaznaczyć produkty do zwrotu. W polu “Zwrot towaru”, jeśli chcesz możesz podać przyczynę zwrotu i wybierz przycisk “Zwróć towar”.

b) Dla wszystkich Klientów (zarejestrowanych i niezarejestrowanych):

Złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy, możesz przesłać je za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@qualiashop.pl w formie zdjęcia lub skanu albo przesłać / przynieść na adres naszego sklepu wraz ze zwracanym towarem. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj: Formularz odstąpienia.

Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanych produktów.

W wypadku nie odebrania Zamówienia od Kuriera lub z urządzenia Paczkomat® InPost, Orlen Paczka uważa się, że Klient odstąpił od umowy, dlatego Klient będący Konsumentem ponosi  bezpośrednie koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy:

a) 15,00 zł brutto przy opcjach Dostawy Paczkomat® InPost, Kurier InPost, Kurier InPost (za pobraniem)

b) 9.99 brutto przy opcjach Dostawy Orlen Paczka

REKLAMACJE

Zamówione produkty możesz reklamować w ciągu 2 lat od daty ich odbioru (dotyczy zamówień sprzed 01.01.2023. Zamówienia sprzed tej daty można reklamować w ciągu roku od daty ich odbioru).

Wypełnij formularz reklamacyjny, który znajdziesz tutaj. Zapakuj produkty do paczki dołącz fakturę lub paragon.

Reklamowane produkty możesz wysłać samodzielnie, albo skontaktować się z nami w celu uzyskania listu przewozowego lub przynieść do naszego sklepu stacjonarnego (dotyczy zamówień sprzed 01.01.2023. Zamówienia sprzed tej daty należy dostarczyć na własny koszt na poniższy adres):

Qualia Caffe 

ul. Struga 15/6

70-777 Szczecin

Product added to wishlist
Produkd dodany do porównania