Zwroty i reklamacje

14 DNI NA ZWROT

Po otrzymaniu przesyłki masz 14 dni, aby zdecydować czy chcesz zwrócić zakupione produkty. Pamiętaj, że produkty muszą znajdować się w oryginalnych opakowaniach i towar nie może być uszkodzony.

Uprzejmie informujemy, iż kawy z naszej palarni Qualia Caffe zmielone na życzenie Klienta w sklepie internetowym to towary nieprefabrykowane. Mielimy je po złożonym zamówieniu, zgodnie z indywidualnymi potrzebami każdego Klienta (rodzaj mielenia - dopasowany do sposobu parzenia danej kawy - wybrany przez Klienta) w takim przypadku Klient nie ma prawa zwrotu. Prosimy o przemyślane zakupy.

1. Zwrot towaru w sklepie Qualia Caffe w Szczecinie

Możesz zwrócić towar w sklepie stacjonarnym Qualia Caffe w Szczecinie przy ul. Struga 15/6, 70-777. 

2. Samodzielny zwrot przesyłki na swój koszt na adres:

Qualia Caffe

ul. Struga 15/6

70-777 Szczecin

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz wysłanych do urządzeń Paczkomat® InPost. 

Aby zwrócić towar musisz wypełnić formularz zwrotu/ odstąpienia od umowy. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

a) Dla zarejestrowanych Klientów

Po zalogowaniu na konto Klienta  - Moje Konto, w zakładce “Historia zamówień” kliknij “Szczegóły” przy zamówieniu, z którego produkty chcesz zwrócić a następnie przejdź na dół strony i zaznaczyć produkty do zwrotu. W polu “Zwrot towaru”, jeśli chcesz możesz podać przyczynę zwrotu i wybierz przycisk “Zwróć towar”.

b) Dla wszystkich Klientów (zarejestrowanych i niezarejestrowanych):

Złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy, możesz przesłać je za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@qualiashop.pl w formie zdjęcia lub skanu albo przesłać / przynieść na adres naszego sklepu wraz ze zwracanym towarem. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj: Formularz odstąpienia.

Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanych produktów.

W wypadku nie odebrania Zamówienia od Kuriera lub z urządzenia Paczkomat® InPost, Orlen Paczka uważa się, że Klient odstąpił od umowy, dlatego Klient będący Konsumentem ponosi  bezpośrednie koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy:

a) 15,00 zł brutto przy opcjach Dostawy Paczkomat® InPost, Kurier InPost, Kurier InPost (za pobraniem)

b) 9.99 brutto przy opcjach Dostawy Orlen Paczka

REKLAMACJE

Zamówione produkty możesz reklamować w ciągu 2 lat od daty ich odbioru (dotyczy zamówień sprzed 01.01.2023. Zamówienia sprzed tej daty można reklamować w ciągu roku od daty ich odbioru).

Wypełnij formularz reklamacyjny, który znajdziesz tutaj. Zapakuj produkty do paczki dołącz fakturę lub paragon.

Reklamowane produkty możesz wysłać samodzielnie, albo skontaktować się z nami w celu uzyskania listu przewozowego lub przynieść do naszego sklepu stacjonarnego (dotyczy zamówień sprzed 01.01.2023. Zamówienia sprzed tej daty należy dostarczyć na własny koszt na poniższy adres):

Qualia Caffe 

ul. Struga 15/6

70-777 Szczecin

Product added to wishlist
Produkd dodany do porównania

Używamy plików cookies do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści, analizowania ruchu na stronie oraz zapewnienia bezpiecznego korzystania ze strony. Klikając lub nawigując na tej stronie, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji przy użyciu plików cookies. Więcej informacji, łącznie z informacjami o dostępnych opcjach kontroli, znajdziesz w dokumencie Polityka prywatności